Tunjukkan catatan dari Jun, 2013

3 Makanan Meningkatkan Kehamilan

sumber: google images Sebenarnya terdapat pelbagai jenis makanan yang dapat membantu anda me…

Diam Tak Semestinya Bodoh!!!

Ahad tanpa kata... Selaaat berhujung minggu... Published with Blogger-droid v2.0.10

Petua Untuk Menaikkan Uri

Google Images Senaman ini boleh dilakukan sebanyak dua kali sehari iaitu : sewaktu bangun pa…

Bonus Raya untuk Kakitangan Kerajaan..

Berita gembira utk kakitangan kerajaan... Mungkin ramai yg dah tahu... Tapi aku baru tahu... Bet…

Resepi Kasih Bapa

Hari ni kena kerja... Sekolah ganti... Berat hati juga..tapi apa kan daya... Kerja makan gaji kan..…

Senyum Santai: Kisah Handphone Tertinggal

Nak dijadikan cerita, anak pak pandir ni bekerja di luar negeri. Pada satu hari dia pulang ke …

Khasiat Kopi

sumber: google images Ramai yang mempunyai pandangan dan persepsi negatif terhadap kopi ber…

Kuih Raya Pra-Raya

Tertiba ngidam nak makan kuih raya... Kebetulan mmg de je kuih raya kt tempat keje.. Sambar la sa…

Ganjaran Isteri Memasak untuk suami & anak

Itulah.. Hebatnya wanita.. Sebab tu kengkdg penat mcm mana pun balik memasak juga... Walaupun sim…

Tahu tak makna dalam solat??? Jom belajar

Jom belajar... Published with Blogger-droid v2.0.10

Nyawa...Nyawa...Nyawa...

Setelah 6 bulan di tak jengah hari ni dia jengah balik.. Termengah2 aku bila dia datang... Semala…

Betul Salah: Perspektif JODOH

Orang bujang dan anak dara sila baca ea.. Baca dan fahamkan... Sumber: Pakar Diari Hati Publishe…

Kisah Benar: Lelaki Belikan Ibu Daging Babi Untuk Berbuka Puasa

Tak mampu saya nak tahan air mata ketika mendengar kisah benar yang diceitakan oleh seorang us…

Antara Sabun Buku dan Shower Gel

Salam Khamis... Moga sihat2 ea semua blogger sekalian... haishh... terasa plak... nak mencoret pas…

Ingatlah Masa Susah Mu

Saja entry ni... Buat peringatan semua...sebab ramai dah aku jumpe...ibarat kacang lupakan kulit...…

10 Kesalahan Popular Suami terhadap Isteri

Zaman kini, kita sering dengar tentang berita-berita kes penceraian dalam keluarga Melayu Is…

Bersara dari dunia blogger

Rasa nak bersara dari dunia blogger... Rasa tak larat sgt,... Sesak kepala dan dada... Hmm... jg…

Perkara Perlu Dielakkan Ketika Hamil

Ketika hamil ada banyak perkara yang bakal mama perlu lupakan seketika. Semuanya demi memastikan ja…

Berkat Doa Isteri Buat Suami Perokok Tegar

Lepas kuliah subuh tadi, seorang pakcik bercerita "Ustaz... Saya dulu perokok tegar... 20…

InfoJerebu: Sekolah dibuka semula esok...

Esok sekolah di semua negeri yg ditutup hari ni dibuka semula.. Indek Jerebu dah semakin baik. Di j…

Resepi Jerebu: Ketayap sardin

Lepas tahu, memang sah cuti hari ni, tertiba je jadi semangat dan rajin nak masak sarapan.. hehe..…

Perintah Berkurung kerana Jerebu di KL

Hari ni memang berkurung je kat rumah... Jerebu di sekitar KL makin buruk... Pepagi tgk kat pintu b…

Roti Titik di hujung minggu

Bangun pagi cari en.somi... Hehe... Senyum lebar bila dia cakap nak masak roti jala.... So..dia bua…

Hukum Melancong Dalam Islam

Sapa suka melancong??? Angkat tangan... hehe.. Aku pun suka, tapi nak melancong kena ada pitih b…

Tegur tanda sayang

Sapa tak pernah kena tegur? Apa rasa lepas kena tegur? Sebenarnya setiap org pernah kena tegur...h…

Realitinya... betul ke???

Renungan bersama...  Moga kita tak macam ni... Published with Blogger-droid v2.0.10

Hukum Hakam Berkaitan Rambut

1.  Uban      Makruh mencabut uban ataupun janggut yang beruban dan makruh membakarnya dengan …

Sembunyikan dan Sebarkan Kebaikan

Alhamdulillah.. Diberi peluang dan ruang utk bernafas di bumi Allah dgn nikmat iman dan Islam.. Se…

Persamaan dan Perbandingan

Pernah tak hadapi situasi atau dialog2 ni??? "Alah, orang lain pun pegang jawatan banyak …

Petua Pengasih Rumahtangga

Petua pengasih rumahtangga merupakan langkah dan aktiviti baik yang boleh diamalkan agar rumahtang…

Titik Hitam dalam Kehidupan

Apa yang anda nampak pada layar putih di atas??? Pasti ramai jawab titik hitam kan... Itu ya…

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui