Ganjaran Isteri Memasak untuk suami & anak

Itulah.. Hebatnya wanita..
Sebab tu kengkdg penat mcm mana pun balik memasak juga...
Walaupun simple tapi air tangan kan...

Bila tgk masakan kita habis dimakan...
Satu kepuasan rasa di situ..
Hilang penat memasak tadi kan...

Tapi...
Wanita bergelar isteri dan ibu...
kengkdg tak jemu memasak..walaupun anak tak makan... Si suami tak balik makan kan...
Itulah hebatnya wanita dgn pengorbanannya..

Buat kaum Adam...
Hargailah isteri yg selalu masak...
Cukuplah dgn ucapan terima kasih...

Nota ungu: kengkdg aku tak sempat nak masak dan sungguh tak daya nk masak bila sakit... Ya Allah berilah aku kekuatan utk melaksanakan tugasku sebagai suri hati dan hidup suamiku dan ibu utk anak2 kami....

Sumber gambar: Fb

Published with Blogger-droid v2.0.10

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. oleh itu wanita2 di luar sana yang bergelar isteri dan ibu, rajin2lah ke dapur masak... he hehe... jangan nak duk tapau jer...

    BalasPadam
  2. Ayah saya pun cakap, perempuan ni kena dapatkan PhD walaupun bekerjaya hebat sekali pun.. PhD (Pakar Hal Dapur)

    BalasPadam
  3. sakit ati gak bila masak tak dijamah..(hubby la tuh) sian kita kann.. tp utk anak kena gak masak.. hehe..

    BalasPadam
  4. Smela kite...xkn msk ble btul2 xsht n xlrt...tp kdg2 pkse diri msk jugak utk hubby n ank2 mkn wlupun bdn xsht

    BalasPadam
  5. betol tu...air tangan isteri nie..pengikat kasih sayang tau..hihi

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^