Siapa Menyakiti Mu???

Balik sekolah tadi, rasa nak nangis je... Kenapa sampai macam ni org sakiti mu??? Apa salahku dan salah mu.. Sedihnya... opssssssssssssssssssssss.......... jgn salah sangka ok... xde sapa2 buat hatiku terluka.. cuma... cuma... cuma... aku sedih je.... bila lihat.... huhu.. vivi bercalar... sedih tu... banyak calar balar nye... 




Tengok esok la boleh kit ke tak.. polish kit biasa dulu.. harap2 dapat lah polish biasa... huhu... sedihnya... dah kulitnya cantik dah.. tertiba berparut gini.. huhu... aku pun terasa sakit... huh... sorry ea vivi.. 


nota ungu: Kereta calar bagi seorang guru sekolah adalah perkara biasa... huhu... terpaksa terima hakikat itu... kecuali sekolah budak baik2 aje... Tapi aku tak lerr tuduh anak murid aku buat.. huhu

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Dulu kete CK kene camni kat pintu dpn blah pemandu. calar panjang dan dalam. polish pun tak hilang. yg pntg tak sampai sebln usia kete masa tu. apa la busuk sgt hati org yg suka mencalarkan kete org...

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^