div id='header-inner'>

Tunjukkan catatan dari November 8, 2013Papar semua
Trafic light vs undang-undang Allah

Undang-undang Allah pun tak ikut mustahil lah boleh ikut peraturan manusia... Tapi org yg ikut peraturan Allah pun tak semestinya ikut undang-undang manusia... Semuanya bergantung kepada iman, sikap dan adab yang diterapkan dar…

Hak Sesama Islam

Bila sebut pasal hak... Maka wajib kita tunaikan... Selagi namanya Islam... Kita ada hak kepada org lain...dan org Islam lain juga berhak terhdap kita... Sumber: capture from  "Wasiat Rasulullah kepada Wanita" book...…

Aksi Faiqah buat Aku Kecut Perut

Selepas peristiwa Faiqah jatuh dan muntah2 tu... Aku memang fobia... Aku jadi lebih berhati-hati.. Sepanjang masa nak tengok aje Faiqah... Tapi Faiqah ni selalu buat aksi mendebarkan... Sangat lasak... Suka memanjat... Berlari d…

Nasib si kecil: Hilang Ibu dan Kaki Retak

Ipoh: “Arwah isteri sempat melihat anak kami bertatih dan berjalan sambil memanggil namanya walaupun baru berusia 11 bulan. Itulah kenangan manis terakhir kami,” kata Mohd Afendi Jusoh, 28, susulan kematian isterinya, Ila Nursali…

Renungan Juma'at: Kehendak dan Keperluan???

Allah know the best way for our life... Bersangka baiklah dengn Allah walau sekecil mana pun kita diuji... Ujian tanda sayang Allah pada kita... Renungan bersama... Salam Jumaat... Sumber pic: fb Published with Blogger-droi…

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui