Ticker

6/recent/ticker-posts

Mengapa minuman 3-in-1 bahaya???

Sumber: Facebook
Sejak tahu kesan pengambilan minuman 3-in-1 ini... daku terus beralih arah ke minum kopi kelapa dara aje.. campuran susu kambing dan madu untuk kesihatan.. Namun, tak lah selalu... 

Tapi apa-apa pun sebenarnya, kesan akan datang bila kita amik secara berlebihan dan kerap.. jika sekali sekala untuk hilangkan rasa teringin atau nak ubah selera sekali sekala, tidak mengapa... 

Jadi, apa-apa pun bersederhanalah... itu yang terbaik... terutama dari segi pemakanan... 



Catat Komen

6 Ulasan

  1. yg CN tahu minuman 3 in 1 ni ada kandungan gula yang tinggi, tapi sebab kesibukan yang hebat, layanz jela air 3 in 1 ni, hehehe

    BalasPadam
  2. pernah minum at one time tapi kejab aje..tapi memenga betul apa aje yang diambil secara berlebihan pasti ada side effectkan..

    BalasPadam
  3. Mmg x boleh dijadikan kebiasaan.. thanks sharing..

    BalasPadam
  4. Time preggy dulu saya ad kencing manis.milo 3 in 1 memang x bleh minum.kalo minum..paras gula akan naik..memang bahaya

    BalasPadam
  5. akak, aima mmg tak berminat sgt minum yg ber 3 in 1 ni. cuma masalah yg susah nak elak saya suka makan kfc =) hehe

    BalasPadam
  6. Boleh ambil tapi biarlah berpada-pada kan...

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^