Ticker

6/recent/ticker-posts

Bahasa F

bahasa F

Pernah belajar bahasa ni...
Aku pernah dengar orang cakap je..
Belajar tak pernah...

Suamiku pandai la bahasa ni...
Kalau dia cakap dengan kakak dia.. Aku ternganga...

Ingat budak sekarang je ke de bahasa sendiri..
Zaman dulu lagi canggih...
De bahasa yg org langsung xleh nak faham...
Nak belajar???
Carilah akak2 atau abang2 yg pernah jadi remaja era tahun 90an...

Sumber pic:fb

Published with Blogger-droid v2.0.10

Catat Komen

10 Ulasan

  1. safayafa tafahufu bafahafasa ifinifi...hahaha..

    Regards,
    -Strider-.

    BalasPadam
  2. Kifitefe punfun sufukefe jufugakfak..ehhhhh..hehehe

    BalasPadam
  3. erm penah dulu bahasa dgn kwn2...tp saya faham je nak ckp lik xpandai masa tu...skang dah xingat kot..hehee

    BalasPadam
  4. masa sekolah rendah kita orang expert bahasa ni ..tapi dah lupa coz dah lama tak practise..he..he

    BalasPadam
  5. hahah..adik sy pun pandai cakap bahasa ni:)
    mmg sy tak paham...

    BalasPadam
  6. aiza pun tak faham orang cakap bahasa F ni.. hehe..

    BalasPadam
  7. dulu mase skolah ade jugak cakap bahasa F ni..hehe..kalau nak cakap senang tapi nak faham org cakap susah..hehe

    BalasPadam
  8. Teringat zaman kecik2 dulu...masa guna bahasa ni dgn kawan2..

    BalasPadam
  9. Sampai ke rancangan tv pun ada prnah keluar bahasa mcm ni dulu hehee.. :D

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^