Ticker

6/recent/ticker-posts

Johor Sah Cuti Hari Minggu Jumaat dan Sabtu

Alhamdulillah..suka nya aku dapat berita ni...
Johor dah ikut jejak negeri Kedah, Kelantan juga dalam cuti umum...

Sultan Johor dah pun umumkan... Cuti tersebut berkuatkuasa 1 Januari 2014...

Seronoknya.... Jumaat dan sabtu cuti...
Kengkawan aku pun pasti akan alami perubahan la...termasuk hari persekolahan...

Dulu aku kat Kedah...memang seronok Jumaat cuti... Rasa tak nak kuar rumah hari Jumaat... Dok umah je... Sebab menghormati hari Jumaat... Byk buat perkara2 berfaedah je di rumah... Tapi bila dok kat KL... macam xde beza je hari Jumaat dgn hari2 lain...

Doa2 moga satu hari nanti seluruh negeri di Malaysia cuti Jumaat Sabtu sbg hari minggu...

Best kan... :-)

Sumber pic:myscreenpicfromfb

Published with Blogger-droid v2.0.10

Catat Komen

10 Ulasan

  1. alhamdulillah..setuju sangat dan saya sangat-sangat gembira..yeeyyyy..lompat bintang nih...syukur padaMU ya Allah..nostalgia kembali..pernah melalui cuti hujung minggu jumaat sabtu,,ahad sekolah..now ianya berlaku kembali..yess..yess..i like 300%..beratus peratus pun tak apa nih.. :)

    BalasPadam
  2. wah..congratulation for johorean.. :)

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  3. Budak lelaki suka kerja jumaat sebab dapat rehat lama..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rehat lama tpi lum tntu g solat jumaat tu.. Huhu

      Padam
  4. yeahh ..sangat setuju :) senang nak pergi solat jumaat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xde alasan pasal keje lagi lanklu x g solat jumaat kn...

      Padam
  5. Baguslah.. balik kpd asal.. dulu time sy sekolah, tenang je cuti hari jumaat.. boleh solat jumaat dgn keluarga lelaki.. malam jumaat pun boleh balik masjid lambat sikit sbb esoknya cuti.. Syabas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan... Seronok jumaat cuti.. Mlm jumaat blh buat aktiviti yg berfaedah...

      Padam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^