Tunjukkan catatan dari Julai, 2013

5 hidupan laut paling pelik

Amaran keras buat pemancing semua, jangan anda terkejut jika sedang memancing, terjumpa atau tersa…

Dukung Anak Ketika Hamil

Si kecil meragam asyik nak berdukung. Mama pula sedang alahan mengandung anak kedua. Pening kepala…

Lelaki berjanggut dan bermisai awet muda!

Ada segelintir yang menyatakan lelaki menyimpan janggut dan misai akan kelihatan lebih muda daripa…

Kuih Raya: Yang Lama tetap Ada Kelebihan

Kuih raya tradisional yang popular kat kampung aku suamtu masa dulu sebelum munculnya kuih2 moden.…

Kita Bermula di Sini...

KECIL & LEMAH , TETAPI siapa yang jaga kita..? ALLAH lindungi anda penuh kasih sayang.…

Dugaan Allah yang Paling Bahaya!!!

Semua orang pasti di duga kan.. tak kan terlepas...  Biasa bila kita diduga dengan kesakitan, ke…

Sweet Memory Ramadhan 1434H: Iftar Jama'i Perdana

Ni kisah Jumaat lepas.. Jumaat lepas sekolah aku buat Iftar Jama'i Perdana secara besar-besara…

Last Week Before Raya

Salam semua.. cuti dua hari, dua hari aku cuti tak ngadap laptop.. mmg tahu dah... sebab tu aku se…

Aurat Wanita di Internet

Moga jelas... Terutama adik2 yang baru nak meningkat remaja... Tak terkecuali isteri2 yang s…

Siapa Gila Sebenarnya???

Seorang penduduk dikatakan gila, tetiba pergi ke surau pada pukul 10 pg, lalu melaungkan azan. Pen…

AMARAN: Suami yang tak sayang isteri dilarang BACA!!!

AMARAN. Kandungan ini adalah terhad untuk suami yang sayangkan Isteri sahaja` Pesanan-pesanan …

TIPS MELATIH ANAK CEPAT BERCAKAP

1. Anda hendaklah selalu bercakap dengan anak anda. Walaupun mungkin anak langsung tak memperd…

CUCI BUAH PINGGANG DENGAN HANYA RM 1.00!!

Selama bertahun-tahun kita menggunakan buah pinggang dalam proses biologi badan. Kandungan…

Kenderaan Terhebat di Dunia

Sumber: Fb Renungkanlah.. Jangan nak eksyen dengan kete besor...  entry autopublis…

Duhai Wanita: Hentikan Tangisanmu...

Renungan... :: Duhai wanita.. Usah dikau menangisi akan nasibmu.. Ketahuilah bahawa ALLaH SW…

Jangan Mengejar Waktu Berbuka Puasa

Hayati dan renung kan iklan ni..  Selamat berbuka puasa semua...

Kisah Sedih: Balik Kampung

"Abang ni, pakai tu elok-elok la sikit," kata Julia lembut sambil membetulkan pakaia…

Jauhi Pokok Ini Dari Anak & Keluarga Anda

Sila perhatikan pokok hiasan ini betul-betul. Jika anda sayangkan anak-anak dan keluarga anda,…

Segala Petua untuk Sekeping Hati

Kita manusia biasa tak terlepas dari ada penyakit hati,.. Tak banyak pun sikit kan.. Kenapa h…

Cara untuk pilih tembikai yang manis berjus

Teknik memilih tembikai... Jom kita cuba guna tips di atas... Setakat ni yang aku tahu line hijau…

Anak Lambat Bercakap, Normalkah???

Ramai ibu bapa risau kan.. anak xleh cakap.. tambah2 bila menginjak umur 2 tahun... masih x leh ca…

Tarikh Lahir Saya dan Awak

* Jangan percaya bulat-bulat kerana kajian ini secara majoriti (lazimnya), kerana semuanya atas di…

Bila Anak Terlalu Manja

Secara lahiriah anak-anak kecil tidak dilahirkan dengan perangai yang manja. Jadi bagaimana mereka…

Kurus Selepas Bersalin Secara Semulajadi

Risau dengan badan yang bagai dipam-pam selepas bersalin? Nak ambil produk kuruskan badan, bimban…

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui