div id='header-inner'>

Segala Petua untuk Sekeping Hati

Kita manusia biasa tak terlepas dari ada penyakit hati,..
Tak banyak pun sikit kan..
Kenapa hati jadi keras???
Renung kata2 ustaz Don di bawah:


Tanda penyakit hati... jom muhasabah diri...


Jom sama2 bersihkan hati dan jiwa...


Petua untuk senang hati supaya tak mudah nak sakit hati...


Ubat kepada sakit hati... xde jual kat mana2 hospital.
Diri sendiri yang kena rawat,.
Doktor tak boleh nak tolong... 


Ya Allah ... bersihkan hati kami sebagaimana air wuduk ini mengangkat hadas kecil ini... ya Allah., ampunilah dosa hati kami... sesungguhnya Kau Maha Pengampun Lagi Maha Penyayang... ameenn,., 

Sama2 kita amlkan doa ini setiap kali ambil wuduk,,niatkan bersihkan hati sama macam air wuduk bersihkn diri kita dari hadas kecil. 

Renung2kan dan selamat beramal...

Sumber pic: google images

Catat Komen

6 Ulasan

  1. semoga sama2 kita mendapat manfaat dan muhasabah diri membaca ini...nice info..

    BalasPadam
  2. Nice entri. Mmg sentiasa kena perbaiki hati. Kalau boleh nak hilangkan terus penyakit hati yg ada walaupun sikit. Satu cabaran juga pada diri sendiri.

    BalasPadam
  3. Tq Maria untuk peringatan ni..Moga ALLAH pelihara hati kita dan di jauhi maksiat hati..Ameen..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)