Tunjukkan catatan dari Julai, 2013

Food Decoration for Children

Cantik kan.. Mak budak dan bapak budak tengok pun rasa nak makan... Boleh cuba untuk anak yg susa…

5 hidupan laut paling pelik

Amaran keras buat pemancing semua, jangan anda terkejut jika sedang memancing, terjumpa atau tersa…

Masa pun kena bayar...

Zaman moden dan canggih... Masa berdetik begitu cepat kan... Tengok aje lah.. Kejap je rasa dh nak …

Suami dihentak Sebab Tak Beli Baju Raya

Adoiii.. Dekat2 nak raya.. Macam2 perangai kuar... Agak2 lah kan... Hmm.. Ni mesti kes dah biasa s…

Dukung Anak Ketika Hamil

Si kecil meragam asyik nak berdukung. Mama pula sedang alahan mengandung anak kedua. Pening kepala…

Kad Kahwin versi TNB

Kreatifkan gambar nih... Boleh la try wat sapa2 yang nak kahwin tu... Simple..tapi menarik gak...…

Lelaki berjanggut dan bermisai awet muda!

Ada segelintir yang menyatakan lelaki menyimpan janggut dan misai akan kelihatan lebih muda daripa…

Masakan Terhebat di Dunia

Masakan terhebat di dunia... Orang ni tak pernah masuk juara master cheff..apatah lagi la nak gela…

Kuih Raya: Yang Lama tetap Ada Kelebihan

Kuih raya tradisional yang popular kat kampung aku suamtu masa dulu sebelum munculnya kuih2 moden.…

Kita Bermula di Sini...

KECIL & LEMAH , TETAPI siapa yang jaga kita..? ALLAH lindungi anda penuh kasih sayang.…

Tips Atasi Rasa Jemu dengan Pasangan

Sumber: fb Jom amalkan demi rumahtangga yang harmoni dan bahagia..

Dasyat: Suami dibelasah isteri

Biasa dgr kes suami baran.. Pukul bini.. Yang ni terbalik... Hadoii la.. Macam2 dunia sekarang kan.…

Dugaan Allah yang Paling Bahaya!!!

Semua orang pasti di duga kan.. tak kan terlepas...  Biasa bila kita diduga dengan kesakitan, ke…

Sweet Memory Ramadhan 1434H: Iftar Jama'i Perdana

Ni kisah Jumaat lepas.. Jumaat lepas sekolah aku buat Iftar Jama'i Perdana secara besar-besara…

Last Week Before Raya

Salam semua.. cuti dua hari, dua hari aku cuti tak ngadap laptop.. mmg tahu dah... sebab tu aku se…

Aurat Wanita di Internet

Moga jelas... Terutama adik2 yang baru nak meningkat remaja... Tak terkecuali isteri2 yang s…

Pertama Kali Terlepas Sahur

Alhamdulillah.. Selesai berbuka..  dapat juga habiskan puasa hari ni... Apa taknya... Pagi tadi ter…

Bayi Nyaris Maut Tangan Tersepit dalam Mesin Adun Kuih

Muar: Seorang bayi berusia 13 bulan nyaris maut apabila tangan kirinya tersepit pada mesin pengadun…

Siapa Gila Sebenarnya???

Seorang penduduk dikatakan gila, tetiba pergi ke surau pada pukul 10 pg, lalu melaungkan azan. Pen…

AMARAN: Suami yang tak sayang isteri dilarang BACA!!!

AMARAN. Kandungan ini adalah terhad untuk suami yang sayangkan Isteri sahaja` Pesanan-pesanan …

Persiapan Raya - Part 1

Ramai dah buat persiapan raya... Aku baru nak mula... Semalam baru lah serba sedikit buat persiapan…

TIPS MELATIH ANAK CEPAT BERCAKAP

1. Anda hendaklah selalu bercakap dengan anak anda. Walaupun mungkin anak langsung tak memperd…

CUCI BUAH PINGGANG DENGAN HANYA RM 1.00!!

Selama bertahun-tahun kita menggunakan buah pinggang dalam proses biologi badan. Kandungan…

Dari Bakat dan Minat

Dulu tak pernah langsung di fikiran aku nak buat bisnes apatah lagi dari bakat dan minat.. Minat ak…

Kenderaan Terhebat di Dunia

Sumber: Fb Renungkanlah.. Jangan nak eksyen dengan kete besor...  entry autopublis…

Duhai Wanita: Hentikan Tangisanmu...

Renungan... :: Duhai wanita.. Usah dikau menangisi akan nasibmu.. Ketahuilah bahawa ALLaH SW…

Jangan Mengejar Waktu Berbuka Puasa

Hayati dan renung kan iklan ni..  Selamat berbuka puasa semua...

Kisah Sedih: Balik Kampung

"Abang ni, pakai tu elok-elok la sikit," kata Julia lembut sambil membetulkan pakaia…

Susah Juga Jika Anak Suka Ubat

Ramai ibu bapa merungut anak susah nak makan ubat... Tapi lain citernya dengan si Faiqah... Faiqah…

Jauhi Pokok Ini Dari Anak & Keluarga Anda

Sila perhatikan pokok hiasan ini betul-betul. Jika anda sayangkan anak-anak dan keluarga anda,…

Segala Petua untuk Sekeping Hati

Kita manusia biasa tak terlepas dari ada penyakit hati,.. Tak banyak pun sikit kan.. Kenapa ha…

Duit Raya RM500

Kecoh kot sebelum ni pasal duit raya utk penjawat awam...tambah2 lepas PM umum duit raya utk warga …

Cara untuk pilih tembikai yang manis berjus

Teknik memilih tembikai... Jom kita cuba guna tips di atas... Setakat ni yang aku tahu line hijau…

Anak Lambat Bercakap, Normalkah???

Ramai ibu bapa risau kan.. anak xleh cakap.. tambah2 bila menginjak umur 2 tahun... masih x leh ca…

Hati-hati Menulis Status

Pengajaran buatku kali ni... Hati2 menulis status di laman sosial.. Pengajaran buatku... Kdg2 dalam…

Find the cat

Cari kucing dalam gambar di atas... Jumpe tak???.... Sumber pic: fb Published with Blogger-droid…

Tarikh Lahir Saya dan Awak

* Jangan percaya bulat-bulat kerana kajian ini secara majoriti (lazimnya), kerana semuanya atas di…

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui