عرض المشاركات من يونيو, 2013

3 Makanan Meningkatkan Kehamilan

sumber: google images Sebenarnya terdapat pelbagai jenis makanan yang dapat membantu anda me…

Petua Untuk Menaikkan Uri

Google Images Senaman ini boleh dilakukan sebanyak dua kali sehari iaitu : sewaktu bangun pa…

Senyum Santai: Kisah Handphone Tertinggal

Nak dijadikan cerita, anak pak pandir ni bekerja di luar negeri. Pada satu hari dia pulang ke …

Khasiat Kopi

sumber: google images Ramai yang mempunyai pandangan dan persepsi negatif terhadap kopi ber…

Ganjaran Isteri Memasak untuk suami & anak

Itulah.. Hebatnya wanita.. Sebab tu kengkdg penat mcm mana pun balik memasak juga... Walaupun s…

Kisah Benar: Lelaki Belikan Ibu Daging Babi Untuk Berbuka Puasa

Tak mampu saya nak tahan air mata ketika mendengar kisah benar yang diceitakan oleh seorang us…

Antara Sabun Buku dan Shower Gel

Salam Khamis... Moga sihat2 ea semua blogger sekalian... haishh... terasa plak... nak mencoret pas…

Ingatlah Masa Susah Mu

Saja entry ni... Buat peringatan semua...sebab ramai dah aku jumpe...ibarat kacang lupakan kulit…

10 Kesalahan Popular Suami terhadap Isteri

Zaman kini, kita sering dengar tentang berita-berita kes penceraian dalam keluarga Melayu Is…

5 Perkara Perlu Dielakkan Ketika Hamil

Ketika hamil ada banyak perkara yang bakal mama perlu lupakan seketika. Semuanya demi memastikan j…

Berkat Doa Isteri Buat Suami Perokok Tegar

Lepas kuliah subuh tadi, seorang pakcik bercerita "Ustaz... Saya dulu perokok tegar... 20…

Resepi Jerebu: Ketayap sardin

Lepas tahu, memang sah cuti hari ni, tertiba je jadi semangat dan rajin nak masak sarapan.. hehe..…

Roti Titik di hujung minggu

Bangun pagi cari en.somi... Hehe... Senyum lebar bila dia cakap nak masak roti jala.... So..dia…

Hukum Melancong Dalam Islam

Sapa suka melancong??? Angkat tangan... hehe.. Aku pun suka, tapi nak melancong kena ada pitih b…

Tegur tanda sayang

Sapa tak pernah kena tegur? Apa rasa lepas kena tegur? Sebenarnya setiap org pernah kena tegur...…

Hukum Hakam Berkaitan Rambut

1.  Uban      Makruh mencabut uban ataupun janggut yang beruban dan makruh membakarnya dengan …

Sembunyikan dan Sebarkan Kebaikan

Alhamdulillah.. Diberi peluang dan ruang utk bernafas di bumi Allah dgn nikmat iman dan Islam.. …

Persamaan dan Perbandingan

Pernah tak hadapi situasi atau dialog2 ni??? "Alah, orang lain pun pegang jawatan banyak …

6 Petua Pengasih Rumahtangga

Petua pengasih rumahtangga merupakan langkah dan aktiviti baik yang boleh diamalkan agar rumahtan…

Titik Hitam dalam Kehidupan

Apa yang anda nampak pada layar putih di atas??? Pasti ramai jawab titik hitam kan... Itu ya…

12 Adab Berhadapan Dengan Suami

Kehadiran suami di rumah merupakan satu rahmat kepada setiap isteri. Hanya isteri-isteri yang men…

تحميل المزيد من المشاركات لم يتم العثور على أي نتائج