div id='header-inner'>

Tunjukkan catatan dari November 24, 2015Papar semua
Cara Ajar Orang Yang Tak Reti Menghargai!

MF setuju dengan kata-kata ni... Kadangkala inilah kelebihan Perkahwinan Jarak Jauh atau singkatnya PJJ... Sebab ada orang... Kalau ada depan mata tu tak rasa macam ada... Asyik nak gaduh... Atau asyik nak cari salah... Tapi.…

Birthday Cake Yang Mewah!!!

Siapa yang tak nak birthday kek ni??? Kalau buat hantaran pun ok... Memang bahagia dapat birthday cake macam ni... Hehe...

Panorama Hutan Batu!

Menikmati panorama hutan batu di bandaraya Metropolitan Kuala Lumpur... Kalau setiap hari mengadap stress... Sebab jiwa MF jiwa kampung... Suka tengok gambaq pokok.. Bukan hutan batu macam ni... Tapi lima tahun dok dalam hutan …

Kenapa Berniaga???

Letakkan matlamat utama berniaga untuk mencari redha Allah... Kedua, untuk permudahkan dan membantu keluarga dan kerabat serta sedekah kepada yang memerlukan... Jangan niat berniaga semata-mata nak kaya... Kerana kaya tak kan k…

Tak Perlu Iri Rezeki Orang Lain!

Tak perlu nak iri hati dengan rezeki orang lain... Belajar bersyukur dengan setiap apa yang ada pada kita... Kita nampak rezeki orang lain... Tapi kita tak pernah nampak apa ujian dan dugaan yang pernah dia hadapi...

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui