GuidePedia

4
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Bab memberi arahan jalan kepada perempuan... Kena ada skill dan tau teknik..  Kalau memang sampai ke sudah la tak jumpa jalan. Tambah macam MF ni yang memang susah nak cam jalan...


Tunjuk jalan kepada orang perempuan kena ada petunjuk di sekelilingnya... Jangan bagitau jarak... Kerana diorang ni tak reti nak agak jarak. 

Tapi zaman la mudah la sebab ada Maps, Waze dan segala bagai... Mudah dah sekarang kan.. Tu pun kadang sesat juga... Pernah la guna maps... Sebab dalam maps kan bagitau jarak... Tak reti nak agak, dah ke lain jawabnya... Hehe... 

Tapi suami MF memang mudah ingat jalan... Jadi, biasanya ke mana-mana dia lah yang akan memandu... Alhamdulillah... 

Thanks for reading: Cara Tunjuk Arah Jalan Kepada Orang Perempuan!

Catat Ulasan

  1. kan??kalau sebut " dalam 2 km lepas tu.."erm..jawab nya memang tak jumpa la..heheh

    BalasPadam
  2. Tula, sekarang dah ada waze so senang la sikit kalau nak g memane. Hehe !

    BalasPadam
  3. erk... klu lin memang susah nak faham... lambat. orang laki bagus bab ni

    BalasPadam
  4. Hahaaa..kadangII guna waze..tp, still sesat jgak...

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

 
Top