Breaking

Julai 09, 2015

Pesanan Buat Lelaki Yang Mencari Calon Isteri!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Pesanan buat lelaki yang nak cari calon isteri.. Jika nak perempuan cantik tu bagus, tapi pastikan cantik dari hatinya dulu... baru lihat luarannya pula.

Buat wanita, baikkan budi dan akhlak.... Sekarang sibuk nak sangat putih, sapu dan makan apa sahaja sebab nak kulit putih gebu cantik... Tapi ramai yang lupa nak putihkan hati dan bersihkan akhlak.

Moga kisah ni beri panduan untuk kita sama-sama perbaiki diri..
Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik, begitu jugalah sebaliknya.


Sumber: Facebook

6 ulasan:

Syazana berkata... [Reply]

membalas kunjungan :) selamat berpuasa juga

sweetsour93 berkata... [Reply]

sila take note wahai lelaki yg cari calon isteri. hehe

aboya berkata... [Reply]

peringatan juga buat yg dah kahwin.. mcm saya

Khir Khalid berkata... [Reply]

Cukuplah isteri saya sorang.. buat yg nak cari isteri, cari yg simple2 je tapi ada agama dan jujur.. :) :)

Lya Akif Imtiyaz berkata... [Reply]

Cantik tu bagus ..Tapi kalau cantik saja tak guna jugak kan...Cari yang cantik luar dan dalam..

adianiez AIDA berkata... [Reply]

in shaa Allah :)
aida masih berusaha perbaiki diri ...