Pesanan Buat Lelaki Yang Mencari Calon Isteri!

Pesanan Buat Lelaki Yang Mencari Calon Isteri!
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Pesanan buat lelaki yang nak cari calon isteri.. Jika nak perempuan cantik tu bagus, tapi pastikan cantik dari hatinya dulu... baru lihat luarannya pula.

Buat wanita, baikkan budi dan akhlak.... Sekarang sibuk nak sangat putih, sapu dan makan apa sahaja sebab nak kulit putih gebu cantik... Tapi ramai yang lupa nak putihkan hati dan bersihkan akhlak.

Moga kisah ni beri panduan untuk kita sama-sama perbaiki diri..
Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik, begitu jugalah sebaliknya.


Sumber: Facebook
Share This :
Maria Firdz

Maria Firdz: Teacher, Housewife to Mr.Firdz, Mom to 3 daughters and 1 son | Lifestyle blogger, Like to sharing everything and usefull info to all of you.For any collaboration please email: myfirdaussy@gmail.com

avatar

membalas kunjungan :) selamat berpuasa juga

Delete 7/09/2015 5:39 PTG
avatar

sila take note wahai lelaki yg cari calon isteri. hehe

Delete 7/09/2015 7:14 PTG
avatar

peringatan juga buat yg dah kahwin.. mcm saya

Delete 7/09/2015 7:18 PTG
avatar

Cukuplah isteri saya sorang.. buat yg nak cari isteri, cari yg simple2 je tapi ada agama dan jujur.. :) :)

Delete 7/10/2015 2:34 PG
avatar

Cantik tu bagus ..Tapi kalau cantik saja tak guna jugak kan...Cari yang cantik luar dan dalam..

Delete 7/10/2015 7:17 PG
avatar

in shaa Allah :)
aida masih berusaha perbaiki diri ...

Delete 7/13/2015 12:33 PTG
Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^