Tunjukkan catatan dari Ogos, 2013

Breastfeedong Journey: Alhamdulillah Genap 2 Tahun

Alhamdulillah... Tanggal 31 Ogos 2011 hingga 31 Ogos 2013 genap dua tahun perjalanan penyusuan aku …

Memori 31 Ogos 2011 Tersemat Kekal di Sanubari

Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah... Merdeka...merdeka...merdeka... Tanggal 31 Ogos …

Terasa Ambang Merdeka

Hari ni 30 Ogos... Sejak seminggu lepas aku dah terasa ambang merdeka... Kat KL setiap pagi dengar …

Persoalan berkaitan Solat Jumaat dan Wanita

Jom muslimah tambah ilmu.. juga untuk muslim yang nak berkongsi dengan isteri dan saudara perempua…

Sarapan Zaman Dulu-dulu

Ni sarapan aku zaman dulu-dulu... Mak selalu buat... Cekodok masin namanya... Cicah sos atau kua…

Buat Apa Yang Allah Suka

Salam Jumaat... Renungan bersama... Buat apa yg Allah suka... Sumber: FB Published with Blogger…

Resepi PA: Sarapan yang tak berapa nak boleh ikut

Selamat pagi... Pagi nih rasa nak buat sarapan.. Biasa makan roti sapu planta je... Hari ni terleb…

Sumpah Iblis Kepada Kaum Wanita Yang Anda Perlu Tahu!!

Iblis laknatullah membisikkan kepada para wanita bahawa apa jua pakaian termasuk hijab tidak ada k…

Masih Mengeluh????

Sumber: FB

Review Drama: Sejadah Putih

Selamat malam... lama tak layan drama kat TV... biasa elok nak layan ada menyelit je.. sibuk tekan…

Wajah Jenazah Menjadi Hitam Akibat Selalu Maki Ibu

Lebih kurang jam 3.30 pagi, saya menerima panggilan dari Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang…

Kisah Cikgu dan Murid: Hobi Kami tengok Embun

Cikgu: okey murid murid saya cikgu baru kat kelas ni, boleh bagitau nama nama korang dan hobi? Mu…

Ketahui tentang Pedih Ulu Hati

Pengenalan Pedih ulu hati disebabkan oleh asid perut menggangu kawasan bawah esofagus. Ia te…

Atasi Sindrom 'Monday Blues' Buat Pengantin Baru

Tidak puas lagi bersama-sama suami tercinta, menyulam kasih di destinasi indah, kini perlu mem…

Solat Pakai Seluar Pendek

Ttg gambar solat pakai seluar pendek tu, selepas mendapat feedback dr Ustaz Mohd Noor (Melaka)…

Guna semula: Buat perangkap nyamuk

CARA BUAT PERANGKAP NYAMUK MUDAH DAN SENANG. Apa yang kita perlukan ialah: 200 ml air 50…

Syarat-syarat untuk Melakukan Maksiat

Suatu hari ada seorang lelaki yang menemui Ibrahim bin Adham. Dia berkata, "Wahai Aba Ishak! …

14 Jenis Lelaki DAYUS!!!

Sumber

Review Drama: Setia Hujung Nyawa Raya

Semalam sambil melayan anak dan en.somi selepas makan malam...en.somi buka satu drama best yg dulu…

Ilmu Penunduk Suami

Sumber

Aku Menyesal Kahwin....

AKU MENYESAL KAWIN.................... Ini cerita aku..... Aku baru je kawin, ngan pilihan ma…

Batasan Aurat dalam Keluarga

Baru-baru ni raya kan... ada beberapa rakan tanya aku pasal batasan aurat dan pergaulan dalam kelu…

Resepi PA: Cornflakes Madu

Ni resepi malam kelmarin... Dah lama en.somi suh buat...tapi maklumlah bila sekolah.. Mana sempat n…

6 Penyakit Tersembunyi Lelaki Perlu Tahu

Ramai di kalangan anda yang kurang menyedari ada sesuatu yang berlaku terhadap diri  anda yang dik…

Misi Mini Bike - KL to JB to KL

Salam ceria semua...  Sambungan kisah raya aku lagi yang belum habis... tak sempat nak buat pa…

Terkadang Kita Lupa Bahawa...

Selamat pagi... Untuk renungan bersama... Sumber pic: fb Published with Blogger-droid v2.0.10…

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui