Ni resepi malam kelmarin... Dah lama en.somi suh buat...tapi maklumlah bila sekolah.. Mana sempat nak membuat... Akhirnya dia buat sendiri...

Dia bancuh..dan dia masukkan dalam cawan kertas... Aku pikir nak bakar dgn apa nih... Haa..pemanggang ajaib a.k.a PA...

So.. Aku pun bakar dgn PA... wahh... Wangi... Menjadi lah... Tapi bila sejuk tak berap menjadi sebab madu ke bawah dan keras bawahnya... Hehe... Tapi Faiqah suka je makan... Hampir habis dah sebalang... Hehe...

Published with Blogger-droid v2.0.10

10 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. favorite juga nie..tp serbu mkn kt umh mak sedara je..dia buat lg sedap..hihi

    BalasPadam
  2. sedappp je tgk biskut ni...
    bagus lah PA ni kan..tak tercapai lg hajat sy nak beli....huhu

    BalasPadam
  3. cornflakes madu, kuih kegemaran semua orang ni... he he he...

    BalasPadam

Catat Komen

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama