Alhamdulillah... Tanggal 31 Ogos 2011 hingga 31 Ogos 2013 genap dua tahun perjalanan penyusuan aku kepada Faiqah...

Alhamdulillah... Penat...lelah... Segala jerih perit dan susah payah perjalanan tu dapat ditempuh jua... Syukur sgt2 dapat juga susukan Faiqah genap dua tahun walaupun tak lah sepenuhnya...

Faiqah menyusu sepenuhnya sebelas bulan... Bermula dari tu dah mula campur atas faktor2 tertentu...tapi bukan pasal susu sikit aku campur...

Alhamdulillah... Rasa syukur mampu juga susukan dia hingga tahap nih... Memang mencabar... Tapi dengn semangat niat dan doa... Alhamdulillah.. Allah berikan kekuatan utk aku terus bertahan...dan lapangkkn rezeki susu untuk Faiqah...

Moga lepas ni... Aku dapat susukan adik Faiqah seperti Faiqah juga... Dapat bertahan dna dilapangkan rezeki hingga dua tahun... Ameen...

Nota ungu: Tiada tips luar biasa aku amalkan...hanya amalkan secara semula jadi... Tak de apa2 supplement pun... Cuma kuatkan smngt dan teruskan berdoa...

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. alhamdulillah, tahniah..

    Selamat Hari Lahir Faiqah..

    BalasPadam
  2. muja dulu rasanya 3 bulan je sempat merasa,, sobss,, harap sangat dapat susukan cukup dua tahun,, amiiin :')

    BalasPadam
  3. wahhhh bagusnya..... banyaknya susu...

    BalasPadam

Catat Komen

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama