15 November 2017

11 GAMBAR CADAR KATIL INSPIRASI DARI MENU PILIHAN

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


11 GAMBAR CADAR KATIL INSPIRASI DARI MENU PILIHAN | Nak tidur ke nak makan nih... Kalau tidur lapar la pulak...

Zaman sekarang, makanan bukan lagi untuk dihormati... Tapi menjadi inspirasi untuk diolah ke dalam bentuk gambar yang pelbagai... termasuk dijadikan pertunjukan fesyen..

Kali ni, makanan dijadikan gambar cadar katil... Gambar makanan dalam bentuk 3D, dijadikan cadar katil menyebabkan rasa terliur... Cadar yang siap dengan sarung bantal juga dengan gambar makanan... Jom tengok gambar-gambar ni...

11 GAMBAR CADAR KATIL 

INSPIRASI DARI MENU PILIHAN













Amacam... Nak makan ke nak tidur? Sanggup tak nak tidur nih??? Menarik... Tapi sanggup ke nak tidur atas makanan???

Kadangkala kita fikir kreatif ni bagus... Tapi ada kalanya kreatif juga perlu kena pada tempatnya... Cuma bagi MF kreativiti ini tak seteruk hipster makanan, seperti makan dalam lubang tandas, rupakan makanan dalam bentuk yang jijik dan menggelikan... itu memang sah-sah lah menghina makanan...

Tapi kalau yang ni, dikirakan sebagai hiasan la... cuma kalau MF tak sanggup nak pakai katil tu kot... sebab cadar ni jelas 3D tu... memang nampak real... Jadi, rasa macam tak patut sangat nak tidur... kalau bentuk 2D ok lagi kot...

Anda pula macam mana?



Sumber gambar: Says.com

6 ulasan:

  1. alahaiii bentuk makanan tak sanggup tidur kalau bunga tu ok la lagi hihihi

    BalasPadam
  2. lawa betul laa. rasa nak makan je..

    BalasPadam
  3. selalu jugak tengok cadar ni kat FB hahaha karang beli habis digigit malam malam

    https://shafyqahazahar.blogspot.my

    BalasPadam
  4. adoiii tak bole terima cadar macam ni :D

    BalasPadam
  5. bahaya tido atas tu.,.nnt selera memanjang nak makan jer..haha

    BalasPadam
  6. kretip dan menarik.. siap ada bantal sekali pelengkap. hehe mesti lapaq je kejenya =D

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^