GuidePedia

4
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Musim panas ni selalu pula sakit kepala dan migrain... MF bukanlah penghidap migrain, tapi sebab panas selalu kena...

Pagi tadi pun sakit kepala... Tambah dengan tak tidur malam sebab anak demam... Itu normal la... Pengorbanan seorang ibu... Bila anak demam memang tak dapat tidur lena... Dapat lelapkan mata tu pun satu nikmat dah... Takpe... Redha... Itu usikan Dia je tu...

Salah satu cara MF nak redakan sakit kepala ni... Adalah minum kopi... Ada orang minum kopi lagi sakit... Tapi MF tak...


MF selalu namakan kopi ni dengan kopi ajaib... Atau kopi masin... Iaitu Mineral Coffee...  Sebabnya dengan izin Allah, kopi ni dapat redakan sakit kepala MF dengan cepat dan beri lebih tenaga... Tapi semuanya dengan izin Allah jua...

Menurut testimonial juga, kopi ni sesuai untuk ibu mengandung juga jika ada yang rasa loya tekak atau alahan ketika mengandung... Kopi ni boleh diminum... MF tak tau la kan... Mungkin yang tengah mengandung tu boleh cuba minum kopi ni... Dan tak menurunkan paras Hb...  MF tak surela betul ke tak...

MF tak ambil hari-hari... Setiap kali rasa tak.larat dan sakit kepala je baru minum kopi ni... Rasanya masin dan memang tak sedap... Tapi sedap kesannya (dengan izin Allah), MF minum je..

Sekadar kongsi pengalaman je... Bukan untuk jual... MF bukan penjual mana-mana produk pun... Hehe... Mungkin boleh bantu orang lain... 
Thanks for reading: Sarapan Dengan Kopi Ajaib!

Catat Ulasan

  1. kalau serasi dan membantu dengan izin NYA..boleh amalkan cikgu MF...

    BalasPadam
  2. mineral coffe ni sedap.. minum panas2 memang meletup

    BalasPadam
  3. Mv amal dah masuk 6 bulan///alhamdulillah gastrik magrain tak lagi menyerang

    BalasPadam
  4. betul tu mf, saya pun minum kopi ni skrg, pemberi tenaga, dan tk pening! sedap pula tu.. dh jadi ketagih, kdg2 satu hari, dua pek saya minum, kahakha..tp ok lah..sbb kata testimony, kopi ni bagus, bukan sekadar kopi biasa, minum lebih pun tk memudaratkan... ;-))

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

 
Top