Thursday, 2 April 2015

Teknik Ajar Anak Melukis Gambar Binatang!





Mudah pula tengok teknik-teknik ni...
Boleh ajar anak-anak cara nak melukis binatang...dengan mudah dan ringkas...

Selamat melukis...


Sumber: facebook

10 comments:

  1. A'ah kan sis .. camni nampak senang pulak. Nak lukis katak pun senang! hehe. Ni boleh tunjuk kat kakak sat gi. Thank sis :)

    ReplyDelete
  2. step by step.nampak senang..mudah anak nak tiru belajar melukis..

    ReplyDelete
  3. boleh bookmark...nanti klu awfiyah dah besar,bak dia sruh ummi lukis binatang,habislah..heheh

    ReplyDelete
  4. cute:)
    dulu cara-cara melukis mcm kat atas tu akak praktikkan ketika usia bb dah hampir 1 tahun. :) siap reka lagu sekali:)

    ReplyDelete
  5. nampak senang.. bile anis cube sendiri.. aduhaii.. susah jugak eh.. tangan xkreatif la..huhu

    ReplyDelete
  6. rasanya, dalam banyak2 tu boleh ajar lukis gambar tikus je.. sebab mommy nya pon tak kreatif,..tangan keras.. hahahaha

    ReplyDelete
  7. Comelnya lukisan tu... Teringat dulu cikgu ajar Zumal lukis air laut dan helikopter ^-^

    ReplyDelete
  8. alahai comelnya.. bukan anak2 je nak buat.. iols pun rasa nak buat..ehehe..

    ReplyDelete
  9. Tips yang baik. Nak cuba kat anak-anak nanti..:)

    ReplyDelete
  10. Terims kasih. Sangat berguna untuk anak akak yang suka melukis.

    ReplyDelete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^