Tuesday, 25 June 2019

Banyak nk tulis, tapi...





Dah lama sangat tak membebel Kat blog ni...

Ikutkan hati nak sangat membebel tu... Tapi apa kan daya... Masa 24jam tak terasa pun setiap hari... 

Tak terkejar dek banyak hal... 

Urusan kerjaya dan keluarga lebih diutamakan. Tapi Blog tetap dirindukan. 


Ya... Memang banyak nak tulis kat blog ni... Info, input, Pengalaman dan segala macam nak diceritakan... Bahkan hal raya 2019 pun tak sempat nak coret... 

Gambar yang ada mampu di tatap saja... Tak mampu nak menaip di saat keletihan.. 

Allah... Rindu.. Nak berblog macam dulu... Berikan aku kesempatan waktu... Untuk terus berkongsi ilmu... Dengan semua pencari ilmu mu... 


Moga akan tiba waktu aku berblog macam dulu... Kerana ku rindukan sangat waktu itu... 

Buat pembaca, terima kasih atas kunjungan kali yang tak pernah jemu... Moga kehadiran kalian, diberkati Ilahi... 

1 comment:

  1. Semoga dipermudahkan segala urusan. InsyaAllah ada masa nak tulis tu.

    ReplyDelete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^