Saturday, 23 March 2019

Ini Resepi Air Yang Terbaik Untuk Musim Panas

Musim panas... Dapat air kosong sejuk pun dah nikmat kan...


Tapi kalau terasa nak air yang ada perisa dan manis.. Apa kata kita pakat buat 5 jenis air ni... 


Bukan sahaja melegakan tekak.. Tapi terbaik untuk detox dan boleh kuruskan badan kalau amalkan... 


Hah.. Siapa tak nak kurus kan... 


Jom.. Tengok resepinya... 


Sedap sangat lahai.. Tengok air ni kan... Terliur plak rasa... Boleh start buat esok... Mmmm... Pasti menyegarkan... 



Kredit gambar: Facebook Bahagian Pemakanan KKM

4 comments:

  1. Dahaga berkurangan..sihat dapat.

    ReplyDelete
  2. sedapnya air lemon lagi2 kalau sejuk kan

    ReplyDelete
  3. bg akak tak kisah tak boh gula pun... jnji sejuk rasa nyaman je kt anak tekak hehehe

    ReplyDelete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^