15 Februari 2017

WW | HATI-HATI DENGAN PENUNGGANG AGAMA!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Isu valet doa yang kian diperkatakan... Memang menunjukkan dunia makin ke penghujung usianya...








Komen MF.. Nak doa direct je teru dengan Allah... Tak payah guna perantara... Walaupun doa di mana.. InshaAllah doa kita diperkenankan... Dengan syarat doa dengan bersungguh dan penuh merendah diri...

Jangan jahil sangat dan sampai laburkan duit pergi suruh orang lain doa... Belum tentu doanya itu dimakbulkan...

4 ulasan:

  1. Macam-macam cara manusia cari duit..
    Makin pelik-pelik.. dan ramaimpula tu yang terpedaya..

    BalasPadam
  2. baru tengok berita pasal ni...mmg kurang ajar la orang yang suka perdagangkan agama islam kita ni..

    BalasPadam
  3. Golongan penunggang agama ni lebih laknat dari bapa ayam. Bapa ayam hanya jual perempuan, tapi penunggang agama sanggup melacurkan agama demi wang.

    BalasPadam
  4. mcm2 btl manusia zmn skrg nih...
    semua nk amik kesempatan, amik kesempatan gunakan agama utk dpt duit... tak baik betul

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^