Ticker

6/recent/ticker-posts

Burger Daging Ayam Tanpa Roti KFC

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Burger Daging Ayam Tanpa Roti KFC | Terjebak dengan iklan... Tengok iklan kemain kan... Macam sedap je... Jadi, gaji baru ni belilah juga untuk merasa... 

Tengok iklan macam besar... Tapi kecil je rupanya... Tengok dalam... Mencari kepingan daging... Alahaiii... Secoit je... Hmm... Keciwa... 



Sekali rasa.. hmmm... Biasa saja... Takde yang istimewa... Crispy nya pun kurang... Nak sedap kena tambah sos sendiri bagi pedas sikit... 


Apa pun... Dua keping isi ayam tu memang mengenyangkan... Sebab isi ayam sahaja... Memang muak makan banyak campur dengan tepung salutan tu lagi kan... Kira dua kali juga makan la... Makan Bahagian atas dulu, esok pagi Bahagian bawah pula buat sarapan pagi...  

Ini review sendiri... Hasil beli kat KFC dekat dengan rumah kami ni... Tak sure kalau KFC lain lebih baik kan... Sebab KFC ni kadang kat tempat lain lebih baik cara penyediaannya... Tu yang lain rasa dan kepuasannya tu... 

Bagi yang nak merasa.. boleh beli kalau nak merasa... Sedap tahap ayam KFC la kan... Boleh la bagi minat makan part dada ayam... Sesuai juga untuk anak-anak sebab tak payah nak tolong cobekkan... Sebab semuanya isi... 

Catat Komen

4 Ulasan

  1. mv terjebak dengan iklan tapi x try lagi

    BalasPadam
  2. Dah try menu baru kfc ni . .boleh tahan jugak rasanya

    BalasPadam
  3. akak pun dh try, kebetulan masa beli tuh mmg menu tu laris, tak dan mkn kt kfc sbb sampai lambat jd bungkus je mkn kt umah... tp tak sedap sgt sbb dh tak rangup,... akak kecewa sbb zinger tu tak pds mcm biasa.... tercari2 kepedasan tuh...
    kalau nk kata kenyang, mmg mengenyagkan lah mkn beger tuh

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^