div id='header-inner'>

Gemuk Di Bulan Puasa!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Ada yang puasa sebab nak kurus???

Fikirkan semula...
Renungkan kata-kata ini...

Jangan sibuk nak kurus je bulan puasa ni... 
Apa guna puasa kurus tapi dosa pula yang gemuk... 

Biarlah gemuk pun badan asalkan pahala di bulan puasa ni gemuk juga dan tak kurus-kurus... 

Catat Komen

2 Ulasan

  1. teringat sorang ustaz penah ckp, puasa tu niatnya apa.... kalau kita puasa niat nk kurus je, sesia je puasa....
    tp puasa kerana Allah baru lah btl...

    BalasPadam
  2. Rasanya bulan posa lah tak leh kurus.. kekadang tu mata ni dah zzzzz lepas subuh.. hahahah

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)