div id='header-inner'>

Baru NIAT Dah Sampai Depat Pintu!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Alhamdulillah... rezeki Allah tu dengan pelbagai cara.. Alhamdulillah sungguh la..
Semalam baru niat nak makan rendang ayam... minta suami belikan bahan la pagi ni... tapi suami tak beli lagi... takpe la kan... sebab nak masak pun tengah hari...

Sedang bersantai dengan anak di pagi sambil kemas dapur pagi tadi... zuppp...suami hulur sepinggan ayam rendang... aik??? Rupanya jiran sebelah rumah dah siap masak dan hulur kat kami...

Jiran kata ni ayam ungkep.. tapi rasa rendang sikit

Alhamdulillah.. baru niat je dah sampai depan pintu... rezeki sungguh...

Kebetulan juga pagi ni niat nak siapkan kerja sekolah sekali tadi... Jadi Allah permudahkan tak payah masak pagi ni...

Alhamdulillah.. terima kasih Allah..

Catat Komen

0 Ulasan