Ticker

6/recent/ticker-posts

Semewah Mana Pun Kereta Korang, Jangan Lupa Pada Kancil

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Betul la kan... besar mana pun kereta kita pakai sekarang semuanya bermula dari kereta kancil je... 

Kat tempat ujian memandu yang mahal tahap mana pun paling kurang pakai Viva tak pun Myvi je kot.. tapi yang banyak pakai kancil manual lagi... cuma sekarang je dah ada pilihan guna kereta auto untuk lesen memandu auto... 

Jadi, tak payah nak bangga sangat dengan kereta mewah tu la ya sebab kita semua bermula dari kereta kecil aje... 

EH.. tapi ada yang kata... yang berharta ni kadang lesennya guna lesen short cut... sebab tu kadang tak tau undang-undang... betul ke?? Wallahua’lam... 

Catat Komen

2 Ulasan

  1. kancil kira ok lg,aku dulu test jpj guna Datsun 1200 tahun 1973..P.Ramlee ada sebijik kete tu.

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^