div id='header-inner'>

Petua Hilangkan Stretch Mark Dengan Gula!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

 Bagi sesetengah orang, stretch mark buatkan rasa rendah diri dan merasakan diri ni buruk... Tapi tak dapat nak elak juga stretch mark ni sebenarnya... Bukan wanita berisi atau perempuan mengandung je... kadang ia terjadi bila part-part tertentu naik berlebihan.. memang tak best tengok.. rasa semacam je.. kena yang jenis teruk.. lagi tak seronok dibuanya... Mula lah nak cari produk itu ini semata-mata nak hilangkan stretch mark ni.. 

Tapi, kini ada cara mudah nak hilangkan strech mark tanpa modal yang besar.. Jom buat homemade krim atau lulur la kiranya untuk hapuskan stretch mark ni.. dan bahan utamanya ialah gula... 


Macam mana nak buat??? Jom ikuti cara-caranya...

Berikut adalah cara membuat ramuan untuk menghilangkan stretch mark...

Bahan:
Gula
Minyak Almond
Air lemon

Cara Membuat:
1. Campur semua bahan ke dalam mangkuk. Kacau hingga rata.

2. Sapu ramuan tersebut pada bahagian tubuh yang mengalami stretch mark dan bahagian tubuh yang lain.

3. Lakukan dengan cara mengurut secara perlahan-lahan.

4. Boleh amal setiap hari sebelum mandi.

5. Untuk mendapatkan hasil yang baik, lakukan rutin selama sebulan.
Rujukan: Mingguan Wanita


Mudah kan.. bahan pun tak susah.. tapi biasalah.. jika guna bahan semulajadi, tak kan terus berkesan melainkan kena terusan buat dengan istiqamah.. 

Catat Komen

6 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)