Rawatan Semula jadi Sakit Gigi

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Sumber: Facebook

Sakit gigi buatkan satu badan sakit...
Satu lagi petua untuk gigi berlubang...

Boleh letak celak serbuk kat tempat gigi yang sakit akibat berlubang tu... Letak sebelum tidur.. InshaAllah...

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. thanks sharing..bila dah sakit gigi ni,memang tak boleh buat benda lain

    BalasPadam
  2. Sakit gigi ni kadang sampai ke kepala, nak buat kerja pun terus tak jadi. Selalu dok kumur dengan air garam, nice sharing :)

    BalasPadam
  3. Bila sakit gigi tengok cicak bergerak pun nak marah...

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^