بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Untuk apa punyai kawan dan sahabat yang ramai,
Jika tiada seorang pun tak mampu ingatkan kita kepada Allah...

Untuk apa punyai kawan dan sahabat yang ramai,
Jika tiada seorang pun membawa kita ke syurga...



p/s: Motivasi diri untuk follower yang semakin surut...dan ziarah blogwalking tak macam dulu... rindu zaman kegemilangan bersahabat blog dulu-dulu... huhu...

4 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. betul Kak MF.. yang ramai tu kawan2 je.. yang truly sahabat tu susah nak cari..
    ada tu ada.. satu dalam seribu.. =)

    BalasPadam
  2. untung punyai ramai shbt baik yg prihatin akan shbtnya.

    BalasPadam
  3. Betul..tapi susah la Cikgu MF nak dapat kawan yang begitu...kalau dapat itu hadiah daripada Allah..zaman sekolah dulu ya..bila kita lalai buat kerja sekolah di kelas atau di perpustakaan kuta atau kawan2 ingatkan.."eh ko dah solat belum..eh ko dah makan belum.."

    BalasPadam
  4. sejak kahwin, memang takde sangat dah kawan
    ada kawan gitu-gitu aje
    nak jumpa yang cam MF cakap tu
    lagilah payah

    BalasPadam

Catat Komen

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama