div id='header-inner'>

Jangan Rasa Selamat Dengan Tudung di Kepala Tu..

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Tudung...
Apa fungsinya???
Untuk menutup sesuatu dari dicemari sesuatu...

Tapi tudung kepala...
Apa maknanya???
Dah tutup aurat kah dengan tudung tuh???

Rata-rata.. Ramai lagi dok salah faham pasal tudung nih...
Rasa tutup aurat dah bila bertudung tuh... Bahkan golongan ni.. Pandang lain macam pula kat orang yang tak bertudung...

Cik kak... Cik adik...
Jangan rasa selamat dengan tudung kita pakai...
Tak guna pakai tudung kalau singkat, jarang, dan kalau setakat tutup rambut je...
Tu bukan tutup aurat namanya...

Tudung bukan sekadar tutup rambut...
Dah pakai tudung, jangan pula rasa tabarruj... 

Kot nak buat pahala jadi tak dapat pape pula nanti... 

Jadi,bertudung lah ikut syariat...agar beroleh berkat...
Senang di dunia dan diakhirat...


P/s: Bab tudung nih..bersepah dah orang sebarkan kat Facebook..  Tapi dok caamtu gak la kan... Mahalnya hidayah Allah... Tak payah bangga kalau ko Mampu beli tudung mahal, baju mahal, hotel mahal sebab duit ko tu tak mampu nak beli hidayah Allah pun... Mohon terasa kepada sesiapa berkenaan sebab memang nak bagi jiwa korang tersentap pun... Kalau tak tersentap.. Tak tercabar..korang anggap nasihat ni main-main je... Fikir-fikirkanlah...selagi Matahari tak terbit dari barat ni....

Catat Komen

0 Ulasan