News Breaking
Live
wb_sunny

Breaking News

WW ~Anak Bongsu~

WW ~Anak Bongsu~

Hampir semua fakta tu ada kat adik ku... Hehe...

Tapi bestnya MF dan suami juga pernah ada fakta itu sebab lambat dapat adik...

Siapa anak bongsu??? Betui ka kena kat hangpa???


Posted via Blogaway: Entry Autopublish

Tags

Newsletter Signup

Signup untuk dapatkan informasi terbaru dari mariafirdz.com.

10 Comments

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. hidup sy ni dikelilingi kawan2 yg bertaraf anak bongu.penat nak melayan hoho ***kerusiburok***

    BalasPadam
  2. Nice sharing . Jom singgah blog tira http://itisstories.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. ada juga yg betulnya..walupun sy bukan anak bongsu..:)

    BalasPadam
  4. istimewa - pandai memasak...
    adik sha pandai masak naget je... hahaha

    BalasPadam
  5. Anak bungsu saya memang selalu saya peluk dan cium tapi dia juga tidak dikecualikan dari dikenakan hukuman dan dimarah bila melakukan kesalahan.

    BalasPadam
  6. setuju sbb adik bongsu akak pun ada ciri2 sume tuh, pastu aiyan klu balik kg mmg suke bergomol ngn dia n dia layannnn je... waluapun aiyan main kasar pun dia relakan je...

    BalasPadam
  7. Hehehe Akif anak bongsu Kak Lya setakat ni laa...Ada betul ada yang tak betul jugak hahahaha .........

    BalasPadam
  8. kiranya CT pun cemni gak la eh sebab CT sorang aje.. hehehe.. sulung and bongsu. Ya Allah.. dah macam split personality :D

    BalasPadam