GprlGfG6Gpr8TSG8Gfd9GUY7TY==

Hidup Umpama Candy Crash Saga


GAyat moden tu kan.. Lepas aku main game candy crash saga.. Aku rasa game ni sgt bgus... Games mmg menguji kesabran dan ketabahan pemain... Tapi mcm mana kita diuji dan diberi halangan tu...kita tetap nk main dan terus main... Adakalanya kita kena minta tolong org lain utk meneruskan hidup tu... Mcm games candy crash saga ni kan.. Smpai level yg tertentu kna request minta pertolongan kawan2... Cm tu gak hidup kita... Walaupun berliku hidp dan byk halangan..tapi kita tak jemu dan tetap sabar dan tabah hadapi hidup tu...
Games ada kebaikannya... Mmg kna sabar dan kena tabah... Kalau putus asa mmg tersadai ditgh jalan... Itu yg aku fikirlah... Korang pernah terpikir mcm tu?? Ke syok je main... Hehe... So..teruskan main... Hehe.. Mcm kita teruskn hidup..
Nota ungu: dah berminggu2 tak lepas level 79...tapi tetap tak putus asa... Moga berjaya gak lepas satu hari nanti...
Published with Blogger-droid v2.0.10

5Ulasan

  1. Main game ni jadi addict, sbb ada level. Tak pasal2 beramah mesra dgn geng fb...sbb main sama2 & tlg menolong. Bagus gak..

    BalasPadam
  2. assalamualaikum.

    saya pun tengah tersadai sekarang. kena minta tolong orang. sama macam dalam kehidupan. ada masa, kita tak boleh bergerak sendiri. perlukan juga bantuan orang lain barulah hidup boleh diteruskan dengan lebih mudah. insyaAllah :)

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,

    Salam ziarah...game ni mengajar kita supaya banyak bersabar kan...Betoi tu...ada kebaikannya jugak main game ni...cuma kita kena pandai kontrol ja kan...

    BalasPadam

Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ