Tunjukkan catatan dari Julai, 2012

Rasa nak jalan tutup mata je...

Hari ni keluar jalan2 lagi... Pasti bersama hubbyku syg la.. Dating aje bulan2 posa ni kan.. Lpas …

Kejam ke ibu yang tak susukan anaknya???

Wah.. Kontroversi sungguh tajuk entry baru aku nih... Awal2 lagi aku minta maaf ea pada ibu2 yg bac…

Menu sahur untuk ibu menyusu

Pepagi ni rajin plak nak mencoret... Saja la.. Lpas shur.. Tak de benda nak buat sangt melainkan me…

Tanda-tanda kematian sesorang...

100 hari sebelum kematian: Ini adalah tanda pertama dari Allah kepada hambanya dan hanya akan dise…

Jom periksa... Blog anda ada virus tak???

Sedihnye bila ada org bgtau blog aku ada virus... terima kasih kepada yg bagitau tu.. tapi aku sed…

Guru dua alam

Hari yang ku rasai sedikit kepenatan.. namun entryku ini berupa rungutan... cuma luahan dan perkon…

Pabila Faiqah berkata-kata...

Salam semua.. Melepas kan lelah dgn mncoret.. Mmg agka penat hari ni.. Sbb kje 2 alam... Tapi nilah…

Jom tunaikan zakat..

Salam ramadhan.. Alhamdulillah.. Dh ari ketiga kita laksanakan puasa tahun ni.. Alhmdulillah aku ju…

Berbuka di Jenjarom

Alhamdulillah.. Allah bg kekuatan padaku utk berpuasa dan berbuka hingga akhirnya... Rasa penat ju…

Soalan popular yang ku terima ketika Ramadhan..

Alhamdulillah.. Masih diberi nafas untuk menikmati ibadah puasa.. Semua umat Islam seluruh duni…

Cara nak mudahkan baby makan ubat

Faiqah demam lagi ari ni... Semalam dh pnas sikit badan dia.. Tapi rasa ok lagi kot.. Pastu dlm kul…

Nama timangan Faiqah

Salam semua... Dah ada yg tido ke?.. Awal lagi kn.. Sbb tu aku nak update blog... Faiqah dh tido s…

Kufur kerana panadol

Salam dan selmat pagi. Camne lah sbb panadol je blh jatuh smp kufur dan keluar dr Islam... Mcm x l…

Sesuci fitrah...

Salam semua... Kisah faiqah lagi... Faiqah dh nk masuk 11 bulan.. Ni bermakna..31 Ogos ni.. Sma2 la…

ENAM SIFAT ISTERI YANG MENJAHANAMKAN SUAMI

( 1 ) Isteri yang tidak tahu membuat keputusan Dia seorang isteri yang kaku tanpa inisiatif. Dia h…

Petua... Celak dan ulsr mulut

Kena ulser mulut.. Pasti setiap org pnh kena kan ulsrr ni... Da org pggil "telaga buruk".…

Tak pernah puas

Semalam mmg shopping sakan.. banyak dilaburkan untuk Faiqah.. segalanya dibelikan utk dia.. mainan,…

Hiburan untuk anak-anak

Tajuk: Bismillah...Alhamdulillah...  Bila kita nak tidur, kita baca … Bismillah Bila kita dah ba…

Antara Android dan Window

Salam semua,.. Lama weh x coret2.. busy je memnjang.... Baru2 ni.. aku de kisahkan pasal Lumi…

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui