Ticker

6/recent/ticker-posts

Perasan Tak???

Dalam aku dok belek2 mencari pemanggang ajaib.. hehe.. ni terpengaruh iklan la ni.. rasa macam senang je nak masak kan.. so, belek2 la kat facebook tu.. eh.. tapi bukan nak citer pasal tu.. ni nak citer ni.. 


Dalam dok tengok facebook aku, terjumpe satu yg buatkan aku tersenyum... 

Korang perasan tak selama ni??? Allah dekat tau dengan makhluknya yg paling dia syg.. iaitu manusia??? Manusia yg sempurna tubuh badan wajib percaya Allah dekat dgn dia.. Lau tak caya.. amik pensil, goreskan  kat kertas, macam buat kertas karbon tu kan.. then, lekatkan ibu cari, copkan jari yg de carbon tu, kat kertas bersih.. pastu amik kanta pembesar.. tengok pe da kat situ??? 

Ada ni kan???
Sumber: Facebook

Allah dekat dengan kita sebenarnya, tanpa kita sedari.. cuma kita kadang2 lalai dan leka dengan duniawi kan.. 

p/s: banyak kebesaran yg de pada tubuh badan kita, kita je tak perasan kan.. 

Catat Komen

8 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^