Tunjukkan catatan dari Januari, 2011

Rancang Kehamilan

Setiap insan yang telah mendirikan rumah tangga pasti akan menanti kehadiran cahayamata sebag…

Duka disebalik Rahmat-Nya...

Hujung minggu selama 4 hari aku dan suamiku bercuti di kampung halaman ku... perjalanan yang panja…

AIR TANGAN ISTERI

Air tangan isteri mmg sinonim dengan masakan... namun sebenarnya air tangan isteri bukan tertumpu k…

UNTUK SUAMI DAN ISTERI

(RENUNGAN BERSAMA).. Buat para SUAMI, renungkanlah... Isteri yang kamu nikahi tidaklah semulia Kh…

ViVi

Inilah"ViVi"... kereta je bukan apa...           Mula bertatih kat jalan pada 28 Ogos 0…

Sihat Bertenaga di Usia Emas

Usia emas menjangkau usia pencen menyebabkan semakin banyak penyakit snang nak "hinggap"…

Awet Muda

awet muda mmg idaman semua wanita... lelaki juga tak terkecuali. sbb tu lah mcm2 produk anti penuaa…

Petua Dapur = Elak beras masuk kutu beras

Kutu beras memang mudah menyerang dan suka tinggal beras yg sudah usang atau lama tak digunakan utk…

Hayatilah....Seandainya Tuhan mengizinkan

Seandainya Tuhan mengizinkan Ingin aku terus bersamamu Biarpun pedih dugaannya Rela aku menghadap…

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui