بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Kegunaan lain ubat gigi yang jarang kita buat... 












Memang MF tak pernah buat semua yang di atas... MF cuma buat gosok gigi, bersihkan cincin emas dan juga sapu kat tempat kena minyak/air panas... yang memang tak pernah cuba... boleh la cuba... nak bersihkan kasut... kot-kot putih cam baru kan... 

7 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. tak sangka kan banyak jugak kegunaan ubat gigi selain daripada gosok gigi..

    BalasPadam
  2. Wahh..tak sangka banyak kegunaanya :) thumbs up

    BalasPadam
  3. Byk plak kegunaan ubt gigi ni..blh d try

    BalasPadam
  4. Sue guna utk gosok gigi dgn sapu dekat tmpt kena minyak panas. Byk betul kegunaan ubat gigi rupanya.

    BalasPadam
  5. selalau buat cuci iron je..

    BalasPadam
  6. ouh.. barulah Wardah tahu, banyak jugak kegunaannyee

    BalasPadam
  7. mcm mcm erk.tahu gosok gigi j
    lagi sati kalau tkna myk pns sapu ubt gigi jga

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama