Bila suami tertarik dengan perempuan lain!

Kajian mengata lelaki memang kalah dengan wanita...

Ada betulnya... Pantang nampak perempuan cantik kan... 

Sebab tu lah... Tak hairan kalau ada yang curang. 

Sebenarnya, jangan salahkan naluri lelaki... Sebab dalam Islam ada caranya untuk atasi kes curang nih.. 


Caranya:


Bila suami tertarik dengan perempuan lain

Jika nampak dan terpikat dengan perempuan lain, cepat-cepat dapatkan isteri sendiri...

Macam mana kalau tengah kerja?

OK, letakkan wallpaper ke, gambar profile Facebook ke, WhatsApp ke dengan gambar isteri. Atau gambar suami isteri.

Ni salah satu cara nya lah... 

Cara lain, Allah perintah kan kita wahai orang lelaki kena tundukkan pandangan. 

Maksudnya kalau tengok perempuan tu kena ingat bini di rumah. 

Dan selebihnya dari hati... 
Yang ni payah nak cerita... 

Doa saja la.. Moga Allah tetapkan hati kita untuk setia... Kerana Allah lah pemilik dan pemegang hati kita.. Insha Allah... 

Catat Ulasan

1 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^