Cara merawat stress cara kami.. Iaitu mendekatkan diri dengan makhluk Tuhan yang lain.


Nak bela kucing tak boleh... 

Jadi, kami bela pokok... 


Alhamdulillah... Setelah beberapa kali percubaan... Kali ni kebun Kecil kami berjaya.. 

Rumah teres kos sederhana... Dengan kiri dan kanannya rumah... Menjadikan rumah yang takde tanah...


Tapi... Dengan usaha... Dan minat menanam... Dalam pun jadilah... 

Alhamdulillah... 


Terapi stress... 


Balik kerja... Wajib tengok pokok ni... Hilang stress tengok buah cili menghijau... 

Buah tomato mula berputik... 

Pokok kari yang semakin  berpucuk... 

Alahai... Terasa... Terbang melayang segala tekanan... 


Itulah terapi stress terbaik MF rasa.. 

Dekatkan diri dengan ciptaan Allah... Insha Allah.. Hilang tekanan... 


Insha Allah.. Doakan MF dapat beli rumah ada tanah pula nanti... Supaya dapat berbakti di bumi Tuhan yang penuh barakah ini... Insha Allah.. Ameen... 

5 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. best kan.. betul, wawa pun suka. dulu time duk rmh sewa, kiteorang tanam macam2. sbab belakang rumah tu tanah kosong luas. serai, buah tembikai.

    BalasPadam
  2. amin. selamat bercucuk tanam :)

    BalasPadam
  3. berbakti pada tanah.. insyallah ada hasilnya kan.
    macam mak la.. sebab xde kawasan tanah semua dia tanam dalam pasu..
    mesti seronok tengok semua menjadi elok =D

    BalasPadam
  4. cili tu geram je tengok, rasa nak petik buat cili budu :D

    BalasPadam

Catat Komen

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama