div id='header-inner'>

Ini Sebab Kenapa Kita Kena Benteras Golongan LGBT

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Sekarang ni golongan LGBT ni sedang hangat diperkatakan.

Golongan ni semakin ramai dah kat Malaysia.

Sebenarnya, golongan ini bukan yang baharu wujud tapi pernah wujud sejak zaman dahulu lagi.

Bahkan golongan ini pernah dibinasakan Allah akibat keengganan mereka kembali kepada fitrah.

Itulah golongan dari kaum Nabi Luth yang dibinasakan Allah kerana amalan songsang yang bertentangan dengan fitrah lelaki.


Kenapa isu sangat dengan LGBT ni...

Sebab golongan ni semakin berani.. Semakin dilarang semakin ramai pula.

Kita kena larang dan Benteras sebab tak nak jadi seperti kaum Nabi Luth a.s.

Bukti kaum Nabi Luth dibinasakan kerana aktiviti Homoseksual.


Ini bukti nyata dalam AlQuran. Jangan memain.

Zaman sekarang kalau bala datang bukan mereka je kena.. Kita yang tak terbabit pun kena sekali.

Bala bukan dalam bentuk bencana alam je. Penyakit berjangkit, desakan ekonomi dan pelbagai jenis ujian Allah boleh bagi andai kita buat tak tau je dengan maksiat macam ni.

Lagipun golongan ni memang patut di Benteras... Perlu didakwa kan supaya kembali ke pangkal jalan. Bagi yang nak berubah...

Lagipun menyusahkan semua orang. Lelaki tak nak terima, kaum hawa pun lagi lah tak nak terima...

Memang menyeramkan... Pergi ke hospital pun tak tau nak letak wad mana... Pergi tandas awam pun sepatutnya diorang reti yang tiada tandas untuk golongan macam ni.

Kenapa perkara ni jadi ?

Mungkin ini ujian untuk kita sebagai umat islam akhir zaman...

Apa peranan kita? Hmmm m... Nak buat camne dengan golongan ini?

Mampu ke kita dakwah kan?


Catat Komen

2 Ulasan

  1. Semakin menakutkan..
    Berdoa dan dakwah lah utk kaum keluarga kita agar tidak termasuk dlm golongan ini.

    BalasPadam
  2. betul makin rmai skrg...tkut plak rasa..allahuakhbar.mntk dijauhkan dr anak cucu dan ketunan kita..amin

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)