Ticker

6/recent/ticker-posts

Cara Mudah Tukarkan Lemak Kepada Duit!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)




Ada yang nak?

.......... kalau betul lah kan, anda sanggup tak bersenam setiap hari demi menghilangkan lebihan lemak pada badan anda demi wang tunai?


Itulah cara paling mudah dan jimat nak kurus atau bakar lemak, bersenam setiap hari... 20 minit setiap sesi 3 kali seminggu... 

dan selain tu amalkan:



Cara paling mudah ialah minum banyak air masak, ambil makanan karbohidrat dan sertakan lima sayuran seperti dalam gambar untuk menyingkirkan lemak perut. 

Sumber: MedikTV 


Jadi, sebenarnya, untuk berjaya nak kurus kena disiplin amalkan gaya pemakanan dan gaya hidup sihat setiap hari... 

Kalau dah pagi telan nasi lemak dengan teh tarik kaw selepas bersenam, jangan mimpi nak kurus ya! Belilah produk ribuan ringgit sekali pun, kalau takde disiplin, tidak ke mana kurus tu... 

Catat Komen

1 Ulasan

  1. betul! setuju sangat.. ni bersenam pun malas tapi tetiba nak kurus.. hehe

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^