div id='header-inner'>

CUTI PERAYAAN 2017 (KPM)

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Cuti sekolah belum habis dan kisah cuti raya dah... Hehe... memang kena pantas bab ni..sebab ianya berkaitan dengan semua...terutama bab rancang perjalanan balik kampung... mestilah kena tahu kan bab cuti raya ni...

Kat Malaysia ni aa tiga cuti perayaan yang besar iaitu Cuti Tahun Baru Cina, Cuti Hari Raya Aidilfitri dan Cuti Hari Deepavali...

Jadi, kena tahu bila cuti yang diperuntukkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia..bagi ketiga-tiga perayaan ni...


Dari jadual di atas, semua perayaan diperuntukkan 1 minggu untuk cuti...

Dalam dok tengok jadual tu mula terfikir dah rancangan nal balik kampung... maklumlah tahun ni giliran beraya dikampung MF di Kedah... kena planning elok tu untuk elak jem...

Moga jadual di atas jadi panduan buat ibu bapa juga.. apa pun nanti akan ada surat pemberitahuan dari sekolah jika ada apa-apa perubahan dari pihak KPM... Tapi kalau takde perubahan memang ikut jadual ni jela... 

Catat Komen

1 Ulasan

  1. Perasan tak cuti Perayaan yang pada hari Selasa 27/6 itu bukan cuti khas KPM tetapi itu cuti umum ganti cuti raya yang jatuh pada hari Ahad. (Bagi negeri negeri yg hujung mingguny Hri Ahad) sebenarnya peruntukan cuti perayaan setahunhanya 10 hari bukan 11 hari.

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)