Ticker

6/recent/ticker-posts

CARA MAK BAPA DULU AJAR ANAK HORMAT TETAMU!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Mak bapak dulu ajar anak... penuh dengan adab...

Mak bapa dulu, pentingkan adab dan akhlak melebihi segalanya... 

CARA MAK BAPA DULU AJAR ANAK HORMAT TETAMU!






Sumber gambar: Page Pelukis Rakyat Shidie Art

Bukan mudah nak ajar anak beradab zaman sekarang... 

Catat Komen

4 Ulasan

  1. dlu..klu tetamu dtg klu dok luar confirm kna marah. skarang slamber jer bdak2 dgr org tua bercakap..huhu

    BalasPadam
  2. betul tu dik...
    kita terdidik ngn cara begitu... sampai ke bsr kita ingat
    sbb tu kadang marah gk kalu bdk2 zmn skrg tak reti nk hormat org tua, walupun dh di tgr

    BalasPadam
  3. budak-budak sekarang kalau buaih mcm mana pon janji depa ada adab hormat kira baguih sgt dah..

    BalasPadam
  4. Hahahaa yg last tu adoiii laaa kesian kat mak cik tu..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^