WW | Pemenang Keputusan Mewarna Anak Beranak!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)



Ada orang bangga la dia menang... hehe...

NO.1 : Hasil mewarna En.Somi... bangga betul dia menang dan orang puji warna dia kreatif... 
NO.2 : Hasil MF, hehe... terima kasih la atas komen kemas dan nampak smooth tu ye..
NO.3 : Hasil mewarna si kakak umur 5 tahun... memang la bendera dia warna warni sebab dia belum tahu warna bendera Malaysia... 


Maria Firdz

Maria Firdz: Teacher, Housewife to Mr.Firdz, Mom to 3 daughters and 1 son | Lifestyle blogger, Like to sharing everything and usefull info to all of you.For any collaboration please email: myfirdaussy@gmail.com

6 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. wahh , berseni betul anak beranak satu family ni ye...

    BalasPadam
  2. hihi, memang tepat keputusan pengadil tu. saya tengok hasil warna en somi tang tulisan dan bunga ada menarik sikit dari yg dua tu.

    anak punya, patutlah dpt no.3 sbb warna bendera dah tersasar. wb/pun, MF punya tetap cantik. tahniah buat contest utk anak-beranak.

    BalasPadam
  3. ptt nya si kakak lah menang... dia nk lawan org dewasa mmg tak aci lah kih3

    BalasPadam
Catat Komen
Lebih baharu Lebih lama

Middle Article Ad-1