Ticker

6/recent/ticker-posts

Mencari Jodoh Untuk Anak Angkat Kami!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Dah besar dah anak angkat kami...
Si koko dan milky...


Keduanya jantan..
Mencari pasangan hidup untuk mereka berdua tapi masih tak jumpa jodoh...
Susah betul nak jumpa yang betina...

Pernah beli seekor, bila dah besar rupanya jantan juga...
Tak larat nak bela, bagi je kat orang...

Kesian juga kat dua ekor ni..
Nak jual tak sampai hati apatah lagi nak sembelih buat sate kan...

Bela aje lah sampai akhir hayat mereka ni...
Jinak dengan tuan dia, tapi takut dengan orang lain..

Tapi, MF hanya mampu pandang dari jauh..
Sebab alergik dengan binatang berbulu...

Sesiapa yang nak jadi "menantu" kepada anak angkat kami, boleh la contact MF ya...
Kesian kedua anak angkat kami ni tak jumpa jodoh lagi... (^_____^)

Catat Komen

4 Ulasan

  1. haha..ingt ap la td..klo dh bkn jodoh tu..jantan pun leh tersilap sngka betina..sbr la nak..ad jodoh kmu nnti..hehehe

    BalasPadam
  2. Hehehe siap buat offer gitu..Comelnya dua2

    BalasPadam
  3. Comelnya. Tp kita tkut ngn arnab skit. Hehe..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^