Breaking

Mac 20, 2016

[HOMESCHOOLING] | Apa Yang Boleh Dibuat Dengan Penutup Botol???

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Menarik untuk buat aktiviti homeschooling dengan anak-anak.
Tutup botol yang ada, jangan dibuang... Boleh digunakan untuk jana kreativiti bersama anak-anak.

Jom lihat, apa yang boleh dibuat dengan penutup botol?











Kreatif kan ... semua ni mudah nak buat... cuma rajin dengan tak rajin je... 
Tak perlu beli barang mainan yang mahal, ajak anak buat aktiviti begini bersama, lebih menyeronokkan. janji ada bahannya. Memang gadjet pun dia tak pandang dah... 



Sumber gambar: Facebook Anakku Sayang

3 ulasan:

zuhaira nasrin berkata... [Reply]

comel je ^^

Syamimi Saad berkata... [Reply]

Waaa.. Kreatifnya.. Lpas ni klau nk buang btl, kna ambil pnutupnya dlu la..

UmmuAyyash berkata... [Reply]

Comeeel sangat dan menarik. bolehla try dengan hero-heroku yang comel tu. TQ !