Penyakit Berkaitan Berat Badan Berlebihan! - Maria Firdz - Lifestyle Blogger

Oktober 20, 2015

Penyakit Berkaitan Berat Badan Berlebihan!

Sumber: Facebook KKM

Kurus sangat pun tak boleh.. Gemuk sangat pun tak boleh...

Usaha untuk maintain...  Tapi kalau dah usaha tak jadi gak tawakal je la kan.. Mungkin Allah dah ciptakan diri kita dengan badan begitu... Apa yang penting kita amalkan gaya hidup sihat dan doakan agar sihat selalu serta jauh dari penyakit yang memudharatkan... 


Bagikan artikel ini

3 ulasan

  1. ya, betul tu.. amalkan pemakanan yg sihat..

    BalasPadam
  2. penyakit kat atas tuh penyakit pembunuh utama rakyat Malaysia....almaklumlah hrituh ada terbaca artikel populasi malaysia tersenarai dlm penduduk pling ramai menghidap obesiti..take care!

    BalasPadam
  3. Nak yang sedang2 jer ni sis....sekarang diana tengah nak turunkan sikit beray badan ni....

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^