Kata Pi Lah!!!

Biarlah orang nak kata..
Asalkan kita tahu apa kita buat...
Allah tahu niat dan kerja kita...
Biaq pi lah nak kata pa pun kan...


Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Selamat pagi..
    Singgah sini...
    jangan pedulikan apa yang orang nak kata...
    jom join http://seindahcerita.blogspot.com/2015/08/segmen-u-follow-i-follow.html

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum MF,

    Saya pun berprinsip 'biaq pi' apa orang kata sebab saya tau apa yang saya buat . Buat apa kita dok pikiaq apa orang kata kalau kita sendiri merana. Kita tak boleh puaskan hati semua orang..

    BalasPadam
  3. SUNGGUH..kalau nk ikutkan kata org..sampai mati pun org x habih nak kata..

    BalasPadam
  4. susah senang sendiri takde sapa ambil peduli..

    BalasPadam
  5. Manusia ni memang suka ambil tahu hal orang lain. Yang penting kita tahu apa kita buat dan kenapa. Orang nak kata apa pun sukahatilah mulut mereka. Periuk nasi kita, kita yang jaga.

    BalasPadam
  6. ye..betul tu..biarlah orang nak kata apapun.

    BalasPadam
  7. betul...saya setuju.
    kita hidup bukan nak menyenangkan mata mereka aje kan

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ