WW ~Dulu Lain, Sekarang Lain!~

Maria Firdz
8
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Tak dinafikan.. kita dulu tak knal gincu, bedak bagai..

Seronok lagi kawan dulu-dulu kan.. memang kita kenal.. itulah kawan kita...

16 tahun pun kira muda... daku umur 20 baru kenal hp...





Menyedihkan... :(


Dulu lain.. sekarang lain...
Jauh berbeza...
Kemajuan teknologi, dalam baik ada juga buruknya....



sumber: Architecture & Design

Catat Ulasan

8Ulasan

Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ

  1. Yup..Masa berubah cara kita sebagai manusia [un berubah.

    BalasPadam
  2. huhuhui akak setuju sgt... tak suke ngn rancangan ratu cantik kanak2 or kanak2 yg kecik2 udah di pakaikan makeup...

    zmn skrg serba moden sampai kadang kite leka n asik sgt sampai komunikasi jd kurang...

    tak semestinya semakin zmn maju semakin baik kn

    BalasPadam
  3. Memg jauh Sgt prbezaannya..klau kita zaman bebudak dulu2 Dan skrg

    BalasPadam
  4. Betul tu dalam keseronokan mengejar kemajuan tapi kita terjebak dalam perkara negatif ^^

    BalasPadam
  5. memang berbeza dulu dan sekarang..kita mak ayah kena pandai2 la mengawal anak2..

    BalasPadam
  6. saye sokong .. anak buah saye yg umur 4 5 tahun pon da pndai maen game kat gadjet / call sendri pakcik makcik dy .. maen wasap pon da boleh gune voice . nak taip belum reti . nseb baik belum pndai taip . nseb baik ibu ayh dy garang . takde lah melekat 24jam dgn gadjet tu ..

    BalasPadam
Catat Ulasan

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !